Pinks are pinker and blues are bluer.

Ja, jag suger. En vecka sen sist va?
I helgen har vi firat lillebror igen, fast hos mamma. Det var gott. Sjukt gott och alla fick hamnade i koma, typ. 
Justja, jag ska ju till Berlin om en månad. I torsdags fick jag ett mejl av min "utbytespartner". Vill åka typ, nu!
Idag tog jag den längsta sovmorgonen sen i vintras tror jag, om jag bortser från de sega mornarna under yran då. Sov ända till halv ett och det var så underbart skönt så ni förstår inte! Mindre skönt när Vickis kom och väckte mig och Jonte med sin trumpet. 
 
Imorgon är det skola för de som glömt eller förträngt den tanken.
På onsdag fyller min äldsta, fina, helt underbara vän 14 år. Eller något sånt.
Under veckan ska jag hinna läsa ut 430 sidor engelska bok också. Började, imorse. Men, ONLY 390 TO GO!!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha 14 var det alltså?

Svar: hehe, men äldre än så är vi väl inte?
fellansss.blogg.se

2012-09-16 @ 23:32:36
URL: http://ssandramolander.blogg.se
Postat av: angelica

tycker om när du bloggar

Svar: puss!
fellansss.blogg.se

2012-09-17 @ 16:26:34

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0