Manhattan from the sky

I tisdags var jag & Sandra iväg och gymmade. I 1,5 timme köttade vi! Fyfan vad jobbigt, härligt och kul det var! 
Sen fick jag middag hos henne och Angelica kom och joinade oss för gofika! Mysstund i sängen efter det och sen var vi bara konstiga. Som vi alltid är, tillsammans. hehe. 
Igår pluggade jag Kemi inför provet idag som förövrigt var som ett läxförhör(?). 
Känns som vi straffas för att vi tränat också. Jag har så himla ont i biceps, triceps, bröstmusklerna och axlarna. Haha. Efter idrotten idag fick jag kramper i magen så stannade hemma från träningen, när det släppt lite så drog jag ut och cyklade runt hela frösöberget för lite träning själv. Gud vad himla fint det är på baksidan där!! Åh, dog en stund. & gud vad många olika fina hus det finns, älskar att titta på hus och olika inredningar. hihi
Nu har jag just ätit middag, mammas korvstroganoff, GOTT! Ska plugga lite tyska och läsa äckelboken som ska vara klar på måndag. blää. TJARÅÅÅ!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0