Every time we're kissing.

HALLÅ!
Jag kan erkänna att jag inte är särskilt bra på att blogga.
Men är ni bra på att kommentera då?
Har jag något att skriva om då? Nej.
Fast nu kan jag ju liksom berätta lite om vad jag gjort.
 
Jag har slutat jobba för sommaren, ganska självklart eftersom skolan började. Heh.. 
Var på "Vi ses-middag", och "Vi ses-fika" för Ebba som drog till Frankrike i ett år.
Skolan startade. Vi fick läxor första dagen. Vi hade klass-knyt-kalas/klassfest. Det var roligt.
Jag var på middag hos småkusinerna, Elias har redan lärt sig gå. VAD HÄNDE!? 
Andra skolveckan körde igång. Jag har tränat fotboll. Fikat lite för mycket. Lyckades orientera helt själv(!!!).
Kom hem till pappa i fredags. Bakade en kaka. Sov. Klev upp och bakade godiskakor, chokladbollar och en tårta. Sen firade vi Albin som fyllde 12 år igår. VAD HÄNDE!? 
Efter kalajsandet gjorde jag en äppelpaj som jag ska bjuda laget på idag. 
Hoppas den går att äta.. haha! 
 
Såg just vad jag önskar mig i julklapp, eller födelsedagspresent. 
Pappa, som är brandman, sa att han kunde göra en egen istället. Usch.
En almanacka som denna vore ju faktiskt drömmen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack och åh han var snygg

Svar: Men menar du? Vill ha vill ha.
fellansss.blogg.se

2012-09-09 @ 13:23:40
URL: http://ssandramolander.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0