17 år i Persha!

Igår fyllde världens finaste vän år också. En dag i efterhand får hon detta inlägg. 
 

Den nittonde september för sjutton år sedan föddes en tjej. En månad för tidigt bara för att hon skulle vara så mycket äldre än mig. Då surade jag och stannade en månad extra, men det hörde inte hit. 
Här skulle jag ju kunna skriva att den dagen träffade jag min bästa vän. Men det var ju fel. Två månader efter träffade jag min tremänning. Där fick vi ligga och skrika på en filt. Fast vi skrek nog inte. Skulle vara mer troligt om vi skratta. Tysta kan vi nog inte ha varit. Haha! När vi blev äldre träffades vi ofta och lekte. Från att jag fyllde tre så bodde vi bara en kilometer ifrån varandra. Till alla er stadsbor så kan jag tala om att för oss bönder på landet, så är det ganska så nära! Vi fick en varsin lillebror samma år. När de hängde i ena hemmet, hängde vi i det andra typ. 
Vi lekte i lekstugan, med alla dockorna, gick med våra dockvagnar genom byn, cykla runt på hotellet, cykla i skogen, gunga upp till min momma och hennes moffa, måla oss i ansiktet med smuts ur avgasröret, tälta, leka att vi körde bil med kontorsstolar och leksaksrattar, leka gift fotbollsfru, skriva kompis- och kärlekslistor, slagits, bråkat, kramat och typ allt man kan tänka sig (nästan i alla fall). Vi har liksom gått igenom allt tillsammans. 
 
Igår blev hon som sagt sjutton år och gammal tant, ja, äldre än mig i alla fall. 
Här skulle jag lägga in bilder från alla år men de finns ju såklart hemma hos mamma, så det senaste året får duga!
HOPPAS DU HADE EN BÄST FÖDELSEDAG SANDRA! 
& till alla er som läser, jag har den bästaste finaste, roligaste och knasigaste vännen man kan ha. 
Jag älskar dig Sandra Molander, PUSS! ♥
 
Okej.. den här är ju inte från det senaste året precis..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså jag har skrattat femhundra gånger åt allt i de här inlägget. Tack så mycket för det! Och för allt annat också för den delen. You're the best!! Älskar dig puss <3

2012-09-20 @ 23:46:10
URL: http://ssandramolander.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0