10 minuter pinsamhet.

Omg. Två inlägg på ett dygn. Vad hände!? 
Skolan idag var sjukt dryg. Jag glömde/lämnade min miniräknare hemma så jag fick träna huvudräkning. Fack.
På svenskan drogs det en liknelse mellan mig och Gert Fylking, inget jag ville höra då det betydde att jag inte fattade något alls. Snäll lärare. Väldigt.
Det spöregnade när jag och Moa skulle ta bussen. Vi köpte godis och klämde in oss mellan alla andra i busskuren. Mitt godis var i stort sett slut när jag kom hem till frösön... Men det var gott! 
När jag kom hem såg jag att plattången varit på hela dagen. Lite tur hade jag då när lägenheten fanns kvar.
Insåg när jag skulle värma på pajen jag tog med mig från mamma att någon ätit av den innan jag for till stan så det var bara hälften av vad jag trodde. Såklart tappade jag ut det som var kvar på golvet när jag skulle värma. Fack.
Nu måste jag fortsätta läsa den Engelska boken. alltså fack. 
 
SYNES NÄR MA RÅKES! 
mysigaste Londontröjan. 

Kommentarer
Postat av: angeliiiiiica

alltså du bloggar, fan vad bra du är!!!

Svar: (y)
fellansss.blogg.se

2012-09-17 @ 19:15:22

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0