Time is running by

 
Tja tjaaa.
Igår var jag med syskonen och mamma på middag i Fåker hos mammas kille. En av hans söner kom dit också. Diskuterade att vi är plastsyskon (fan vad coolt) och att vi har 10 st var. Dock har jag 11, ägd.
Brorsorna(de riktiga alltså) ville också försöka få det till att jag blivit plastfaster och de plastfarbröder. 
Då tyckte jag vi skulle lugna oss, dude jag är äldst och 16 år!!!
Idag har det snöat hela dagen, hos mamma i alla fall. När vi åkte typ 200 meter ner mot byn vid fem tiden så var det nästan ingen snö där. Som alla andra år, kritvitt hos oss och inte något någon annan stans än i fjällen. nice! 
Åkte bussen in till stan med min resväska jag lånade av moffa inför Berlinresan. 
Shit vad jag blev nervös när jag kom in och insåg att jag åker om fyra dagar. waaaah.
I brist på annat bjuder jag på lite hotta killar. wehå
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså är du seriös. Kommer fan drömma att jag har sexkant inatt. Nojoke

Svar: hahhahahahahah
fellansss.blogg.se

2012-10-14 @ 22:37:16
URL: http://ssandramolander.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0