Party like a rockstar

Gokväll! 
Vart tog helgen vägen? Det har bara varit massa kalasande för min del! I lördags jobbade jag på ÖFK-match, kändes sådär. Trött & kallt, dålig combo! Efter det var jag snabbt hem och bytte om för att dra mig till stan för middag på Viktoria med pappas familj och faffas syskon samt någon reporter som gör en dokumentär om faffas syster, Merit. Det var jättetrevligt och supergott så jag trodde jag skulle spricka! 
Idag åkte jag till faffa & farmor för "Öppet hus" typ. Alla från middagen igår var där och det kom och gick kompisar och släktingar hela dagen. Människor jag aldrig träffat och människor jag träffade för typ 15 år sen, haha. Eftersom faffa spelar mycket musik så var det många spelemän där och det spelades konstant. Roligt! 
Nu är jag helt slut efter den här helgen och trots att jag är sjukt mätt vill jag har godis. 
Meeeen, jag har inget godis. fml. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0