hello

Long time, no see. sorry.
 

I helgen har jag haft det bra. Åkte hem till mamma i fredags för att mysa med familjen, trodde jag ja, alla åkte därifrån så jag satt själv i soffan hela kvällen. På lördagsmorgonen åkte jag till Kövra för att umgås och leka med världens bästa lag. Åh, vad roligt det var! Vi sov i gympasalen och åkte hem på söndagen. TACK FÖR DET GIRLS!
På söndagen åkte jag hem, då åkte alla bort igen. Så då städade jag lite inne, diskade, plockade undan saker ute och fyllde på fågelmat inför vintern. Jag är sån snäll dotter ibland! 
Ikväll har jag bakat till klassfikat imorgonkväll. Farmors Märtas pepparkakor. ♥
Ska sova snart för känns som jag inte sovit en blund inatt, haha. Appråpå det så hade vi skolfoto idag och jag såg väl ut som en zombie kan jag tro. bra bra! 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0