hata rubrik

ZOMG!! Det är bara en dag kvar!!!!!
Eftersom jag är så otroligt lat så lagade jag fil till middag. Slitsamt nog att hälla upp i tallriken ju!
Nu ska jag packa resväskan vilket är på tiden med tanke på att vi åker imorgon kväll och jag går skola till 16.15 imorgon och efter det ska på stan med sandra. Åh herregud! Vi åker imorgon!!!! 
Ska skriva en discussion på engelska också innan denna kväll är slut. och koka ny fudge. heheee.. 
Så, VI HÖRS!!
 
gud vad skönt för de få stackarna som läser denna blogg när jag kommer hem. känner att den spårat inför tyskland.
 
Indien är också rätt nice. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad bra att du bloggar varje dag. Taaaaack

2012-10-17 @ 21:02:13
URL: http://ssandramolander.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0