Fooling myself

YO! Har landat hos pappa och dör av uttråkning. Nä, eller jo. Men det är skönt. Fast jobbigt. Fullt hus hela tiden. 7 pers och då är det ändå inte hela familjen. oh maj gaaad. Kammar lus gör vi varje dag också. Men det är ju som lite spännande också! Alltid vadslagning om hur många vi kommer hitta, heheee. mogenfamilj.se/oviken. Imorgon ska jag bjuda mina brorsor på bio, och kanske pappa om han vill med. På lördag är det fotbollsgala med fotbollsbrudarna. Kommer nog bli skojsigt! 
 
Nu ska jag typ baka. Köket är enda stället man får vara själv på här nu. alternativt toan. Så är det när man delar rum med två små ligister. 
 
Tjarå. 
 
UPDATE: min säng fylldes just av legobilar och barbiedockor. nu drar jag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0