one day

Är så otroligt glad över allt. Åhå. Igår gymmade jag med sandra och lisa sen hade jag med mig Lisa hem. Vi lagade världens godaste middag sen åkte vi på bio. SÅ HIMLA BRAA!!! Kom hem vid tolv kanske? Pratade natten igenom typ. haha... Sovmorgon idag och öppet hus på skolan så chillat runt på onödiga "provapå-lektioner". Tog med mig Lisa, Emil och Kalle på stan och köpte en ettårspresent åt min plast-brorsdotter (vuxet igen vaa?). Sen hade jag utvecklingssamtall. Och nu ska ni få höra, jag gick dit själv(!!!!!). Utan föräldrar(!!!!). Kändes vuxet och jag har en ganska bra lärare ändå. hehe. Chillade med Lisa och Max ett tag och tog än en gång med mig Lisa hem. Åt godis & chips och såg oth. Mys! Nu ska jag göra mig någon middag, typ tomtegröt. hehe. 
Imorgon är det svenskaprov som gäller för mig, så här ska pluggas! 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0