i will always be, in love, with p.s.

Snart är veckan slut. En vecka som varit hemsk enligt mig. Jag har varit hemsk. Jag har varit sur mot allt och alla! Förlåt för det! Tycker synd om mina vänner. Haha. Skönt för mamma och pappa att jag flyttat..... 
Imorgon åker jag iaf hem till mamma och huset som spökar igen, så himla skönt! Har planerat att färga håret, baka lussebullar, pepparkakor och äta julbord med fina släkten! Men innan det ska jag på tyska och gymma imorgon med Sandra och Angie, får se hur träningen går med min hals. Sprang Beep-test idag dum som jag är, så nu svajar rösten och halsen bränner som aldrig förr. Jaja..
 
Ska sova nu så jag hinner äta frukost imorgon. Har försovit mig varenda dag den här veckan så har inte hunnit äta nån av dagarna... ååh, jag suger. Sämre tjej får man leta!!
 
no picture.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0