five days

Alldeles efter jag publicerat inlägget igår blev jag bara ännu gladare, då jag fick sms av mamma. Hon skrev hon & Mats köpt ett piano till mig i födelsedagspresent(jag fyller ju år på söndag jag, miiihii) och att de skulle frakta hit det i helgen. Waaaaaa!!! LYCKAN!! Jag kommer åka hem direkt från skolan varje dag och bara sitta och klinka på mitt piano. ♥
 
Tänkte att jag skulle baka ikväll. Med tanke på att jag nog får främmande imorgon och sen att jag fyller år och kanske får besök därför någon dag. Det gick ju som det gick! Muffinsarna(?) blev inte riktigt gräddade utan måste ätas med sked ur formen och ändå gick brandlarmet igång(!!!!). Jag fick panik och kort som jag är når jag inte upp, sprang runt och skulle ta något att stå på och kunde tillslut dra ur det. Haha. Kändes som att grannarna hade hunnit evakuera redan på den tiden.. Men men, ska försöka mig på något annat istället. Typ småkakor. Eller chokladbollar, det går ju inte att misslyckas med! Eller så går jag på ica.. haha.
 
Nu ska jag skriva klart en utredande text om literaturen på medeltiden. Orka, jag går inte humanistiska kände jag då. Och vadå skriva klart? Jag har inte ens börjat. haha. typiskt mig. Först ska jag lyssna klart på radion om Krunegård. Love! 
 
& du har gått och blivit singel. Hör av dig om du läser det här och behöver tröstas. 

Kommentarer
Postat av: angelica

han är miiiiiiiiiin

Svar: ehm, neej?
fellansss.blogg.se

2012-11-14 @ 20:10:34

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0