used to know.

Long time, no see.
Har inte så himlans mycket att berätta. I måndags var jag hos Gustaf med andra och kollade på Hockey. Gästbloggade med Smolander. Kolla in hääär.
I onsdags städade jag med RA och Holm på Matmästarn, vi garvade och misslyckades. Men det var kul!
I torsdags var det game-day. Vilket resulterade i att jag & Ebbis var mer eller mindre otrevliga mot varandra under dagen. Sicken tur för henne att jag inte är långsur eller så(denna gång ialla fall) utan kom till henne och åt fin frukost på fredagmorgon ändå. Jag menar, hon hade ju haft värsta ont i magen sen om hon skulle smällt i sig de plättar jag åt plus sina egna! Jag & Lisa avverkade ett Nationellt prov på en kvart. Det är bra gjort det!!! Fast, det var ju muntliga sååå... Men det gick ju fint hursomhelst! Hade utvecklingssamtal också. Det tycker inte jag om. Läskigt att sitta där och allt ska handla om mig.
Igår hade jag namnsdag också. Ja, jag heter Märta och jag tycker faktiskt det är lite fint. Mamma & Moster skrev grattis i min logg på facebook men inte typ "Grattis på namnsdagen" utan bara ett "Grattis". Det resulterade i att flera trodde jag fyllde år och grattade mig. Det tyckte Moa, Lisa & Ebbis var riktigt roligt så de skrev överdrivet "GRATTIS, HA EN BRA DAG!!!! ♥♥♥" typ, så fler trodde på det och klassisar frågade på skolan om jag fyllde år. Så, om jag blev sjutton igår, då har jag alltså bara ett halvår kvar till arton då..?
Idag spenderade jag dagen på Kejsarvallen eftersom flickornas match blev inställd. Jag frös ihjäl. Okej, jag överdrev. Men jag frös, jättemycket. Albin spelade bra och gjorde många mål. Jonathan dömde bra och var modig. Sen var det middag hos moster och kusiner. Tacogratäng som smakade mumma och glass efter det. Sen körde jag hem och efter vägen åkte vi till morbror som fyller år och grattade han. Tårta och kakor där så nu är jag tjuck! Men gott vare!
Nu ville jag skypa med smolander, men hon fetdissade mig och tvingade mig att blogga istället. Okej, jag överdrev. Hon fetdissade mig kanske inte och inte heller tvingade hon mig, men det blir bättre med det förstnämda!
Ojoj, nu skrev jag så mycket så jag behöver inte skriva på en vecka.
Eller vad tycker du Smolander?
Eftersom jag har svårt att fastna på bild och inte orkar vara ambitiös och ta kort på något så får ni en video jag och pappa inte kan sluta garva åt.

Kommentarer
Postat av: ellen'bellen

sv: hoppas på det!!! tänkte läsa musikprogrammet :)

2012-05-13 @ 11:10:44
URL: http://ellenhemmingsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0