Today it's A day

Lisa sa att jag aldrig bloggar. "K? Ni kommenterar ju inte?" Rättvist så. Typ.
Jag avverkade ett hörförståelseprov i tyska imorse. Skönt! Sen har jag blivit sjuk och ligger i soffan med feber. Blä! Helst skulle jag vilja åka hem på landet ikväll men jag kan inte missa nationella i engelska imorgon, missade förra så...

Visste ni att fin inte rimmar på delfin? Det är som att säga att häst och pappershäst rimmar. Det är ungefär det jag lärt mig idag!

Nu ska jag se på Music & Lyric och vila mig!


Kommentarer
Postat av: sandra

Fin du. Filåt att jag smittar dig varje gång jag blir sjuk.



ÅÅÅÅH, MUSIC AND LYRIC <3 <3 <3

2012-05-15 @ 22:29:36
URL: http://ssandramolander.blogg.se/
Postat av: Lisa

Från och med nu ska jag kommentera varenda inlägg du gör!!!!! Bli inte sjuk, det är bara en dag kvar av veckan ju. Sen får du vila hur mycket du vill, klenis.



Skoja du är stark du, därav träningsvärken

2012-05-15 @ 23:46:24
URL: http://lisasalvin.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0