don't say I never gave you anything.

Idag kämpade jag mig igenom Engelska provet med tungt huvud, ond hals och feber.
Inte hade de fixat kaffeautomaten heller, bara för att jag har halsont nu och behöver något varmt!?!
Tog bussen hem och kollade på lillebrors fotboll. Frös häcken av mig och bytte några ord och garv med sandra.
Värmen har inte kommit tillbaka till mig, förutom till min panna då som är het. heh.
Bakar matbröd för att det inte fanns något annat, hoppas det blir gott. Med lite te. Dock kommer det ju inte vara klart förän mitt i natta..
HADE INGET MER ATT SÄGA HEJ DÅ.
JO FÖRRESTEN!!! ONE TREE HILL BÖRJAR SNART.

Kommentarer
Postat av: sandra

Åh får lyckorus när jag tänker på att oth börjar snart!!!!!!!!!!!

2012-05-17 @ 23:39:52
URL: http://ssandramolander.blogg.se/
Postat av: sandra

Btw, rubriken är den bästa meningen någonsin.

2012-05-17 @ 23:40:46
URL: http://ssandramolander.blogg.se/
Postat av: sandra

Just ja, haha.. Kommenterarbombar din blogg nu.

I alla fall, såg att du också skrev att du frös häcken av dig (skrev det igår jag med) och var tvungen att kolla så jag inte "kopierat" din text utan att säga något. Haha vet inte ens varför jag bryr mig. Men i alla fall, kollade tiden och vi hade typ publicerat våra exakt samma tid! Hur sjukt är inte de? Haha puss

Svar: hahaha, varför har jag inte sett denna kommentar tidigare? haha. dålig bloggare jag. puss!
fellansss.blogg.se

2012-05-17 @ 23:46:18
URL: http://ssandramolander.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0