Come on then

Hej! I fredags grillade jag hos morgan mfl. Deg var trevligt det! Igår var jag parkeringsvakt. Gick riktigt bra trots regn och att jag var så hes så jag väste. Vi fick oss några skratt åt bilar och konstiga personer. På kvällen stod jag & Sandra i insläppet till holmen. Rösten var sämre och jag tror jag gav de flesta fulla och glada människorna några skratt. Haha. Det var hur mycket folk som helst så sista timmen eller något sånt gick vi och dansade. Hur kul som helst!!! Nu äre sommar! När det stängt satte vi oss i serveringen och drack te, förkylda som vi är. La mig i sängen halv 3 och vakna 10. Idag har jag ännu sämre röst. Jag kan bara viska. Haha.. Åker till stan ikväll för en lång skolvecka!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0