chris keller missed you.

JAG GLÖMDE ATT JAG HADE EN BLOGG, sorry.
Vad har jag gjort då? Jag har spelat fotboll, skadat mig, tränat, kollat fotboll, pluggat, vilat, sovit, ätit, kollat studenter, lökat, käkat gomat hos Angie, firat studenter men vänner, firat Anneli, spelat fotboll, ätit godis.
Ikväll sover jag hemma och imorgon tar jag mig till staden på moppen eller med buss. omg, beslutsångest!!!!!! hahaaaa..
OM EN VECKA BÖRJAR JAG JOBBA. de ni! Känner mig lite vuxen faktiskt, den känslan lär ju försvinna på måndag!
det är något speciellt med grabben nedan. hans som får mitt hjärta att slå, eller något sånt.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tycker du uppdaterar dåligt. Felicia.

Puh, nu har jag sagt det..

2012-06-14 @ 00:04:54
URL: http://josefinisbergs.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0