Hotta brudar!

Vad ska jag skriva egentligen? Den här veckan har jag jobbat, igen. Jag har tappat matlusten, den har varit borta i en vecka och jag vet inte om jag borde vara orolig när jag kan äta en macka alternativt inget till frukost och ändå inte bli hungrig på hela dagen! 
 
Igår drog jag ner på holmen lite spontant! Men spontant lyckas alltid bli så himla bra! Pappas dator brann igår också. Bröderna trodde den skulle funka igen när den slutat lukta brännt. #smartabrorsor.
Nyss kom pappa och sa att jag fick hans mobilladdare, för han skulle köpa en Mac och då laddades Iphonen trådlöst: "Va? Fan vad coolt!!" Sen garva han och gick. #smartstorasyster
Idag har vi haft kaos här hemma. Det satt en stor skalbagge i taket och något slags äckeldjur typ sjängelmy(?) på väggen. När de började röra sig mot varandra fick vi panik och trodde de skulle para sig och ett monster skulle födas i vårt tv-rum. Pappa var den som fick agera jägare och döda de två kåta krypen. Nu när det är lugnt ska vi passa på att käka innan jag ska sätta mig på moppen mot Persåsen och mamma. Ikväll kommer Sandra upp, hoppas jag. Vi ska äta kakor och prata. 
 
 
åååh, om en halvtimme är det one tree hill också. #love

Kommentarer
Postat av: sandra

Bör lägga mig i framstupa sidoläge varje gång jag ska läsa din blogg om han ska vara på bild jämt. Ååh jag svimmar

Svar: Det borde du!
fellansss.blogg.se

2012-07-16 @ 23:06:22
URL: http://ssandramolander.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0