hej

Halli hallå.
Ser att det stormar kommentarer på bloggen när jag försvinner, heheeee. nejdå.
Jag lever ialla fall och mår bra, ifall ni undra.
Skidskolan har kört igång för året. I helgen var jag i Persåsbacken och var sträng lärare och i går hade jag första grupperna i Ladängen på Frösön. Ikväll kör jag min tredje grupp på frösön och imorgon i Persåsen igen, fullt ös!
Det är ganska jobbigt, och jag är redan less. Men samtidigt är det så sjukt härligt att se när ungarna klarar något nytt, något det inte vågat. Kanske därför jag tar på mig slitjobbet varje år.. heh. Sträckte ena jumsken(?) lite i söndags och drog till den rejält igår, så idag går jag som ett mongo. ruuuuligt!
I söndags hade jag första fotbollsträningen med fotboll också. Det mina damer, (och herrar, om någon sådan tittar in här) var också jobbigt. Allt är ganska jobbigt, för jag är inte så tränad.
För övrigt känns det som att det är torsdag och jag är inställd på att åka hem och få helg imorgon, inte så himla skönt att måsta stanna i stan då rååå.

Kommentarer
Postat av: sandra

Nice.

2012-01-17 @ 19:44:41
URL: http://ssandramolander.blogg.se/
Postat av: sandra

Alltså det går inte att kommentera ditt inlägg om bergodalbanan och de. Men jag håller i alla fall helt och hållet med dig till 100%. Varje ord var som att jag skulle kunna skrivit det. Puss Puss

2012-01-20 @ 15:38:30
URL: http://ssandramolander.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0