noshörningar och myror.

Tjohej!
Igår hade jag en bra kväll/natt. Jag & Linn kollade på film och myste tills klockan var ganska mycket ändå, sen umgicks vi med Lucas. Några mindre roliga facerapar fick jag också, niiiice. Avslutade natten med kvällsmat, stekta ägg & broccoli. Jag sov tre timmar, gick till bussen, lade mig i pappas soffa och sov några till för att senare åka på kusins 3-årskalas! Mys!
Nu har mamma och Lillebror just dragit på Akuten. Han åkte skidor igår kväll, hoppade och gjorde illa nacken. Nu har jag tjatat iväg dem, heh. Hoppas det går bra för han, det är inte kul att se honom ha ont. ♥
Jag ska på lagmöte ikväll, får se vart jag ska göra av min syster. Jag ska ju liksom hem till mig i stan sen.. Det lööööser sig!
Hoppas ni har haft en bra sista helg innan skolan börjar!
frusit röven av mig har jag gjort idag. vore gött med värme!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0