Last day

Idag gjorde jag min sista dag på jobbet. För nu, jag har ju liksom blivit lovad sommarjobb men det var på fyllan så vi får väl se! Haha. En oplanerad tripp fram & tillbaka till östersund blev det också, mitt i arbetskaoset. Där fick jag se fina Mois en sväng, lovely!

Nu packar vi sen styr vi kosan mot fjällhalsen. Åh, vad jag längtat efter att få åka dit! Ikväll tänker jag mysa framför elden med wordfeud. Haha, jag spelar det hela tiden just nu..

Puss hej, leverpastej!




En bra dag, tumme upp


Kommentarer
Postat av: tarzan

super lovely, men ändå kunde du inte vara hemma idag och fika med mig och gustaf?! :(

2012-01-06 @ 00:13:20
URL: http://moalinde.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0