Babbel in night

Klockan är sent. Jag borde sova men ligger vaken och tänker på allt, med ett leende på läpparna. Jag har det ganska bra ändå. Fina vänner, fin familj. Även om det kan vara jobbigt med skilda föräldrar så har jag två föräldrar, som är vid liv! Jag fick mig en tankeställare när morbror och jag prata om det. Jag måste sluta tycka synd om mig själv! Jag har det skitbra egentligen!

Nog om den saken. Jag har en pirrande känsla i magen också. Det är mysigt.

Jag vann över pappa på wordfeud. Jag la ett ord på 144 poäng, jag som annars lägger ord på högst 9 poäng. Där har vi kanske också anledningen till varför jag förlorade mot både Emil & Mattias. Sandra gills inte, hon fuskade nog...


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0