something new.

Jag läser om hur alla gör om sina bloggar ock fixar, men jag kollar alltid bloggar genom blogg.se-appen, & då syns inte header, design och sånt. Så, jag inbillar mig att alla andra gör det också så jag slipper ändra om här! hehe.
Tänkte i alla fall starta med något nytt. Nytt för denna blogg. Gammalt för bloggvärlden. Men eftersom jag drömer mig bort varje gång jag ser Sandra & Josefin lägger upp bilder som dessa, så vill jag prova själv. Dock gör jag inte varje dag eller något sånt. När jag har lust, detta betyder kanske inte bättre uppdatering alltså.. haha.
Jag börjar med "Before I Die" inlägg. Nu får ni se vad jag drömmer om!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0