Han är skjuten!

Idag har jag varit till doktorn. Han var snäll och sa att jag såg bra ut. Eller, att det såg bra ut i min mage. Det var ju skönt, dock är mysteriet fortfarande olöst. Jag har spenderat dagen med ********. Okej, eftersom jag inte får säga ordet högt borde jag egentligen få skriva det, men jag är snäll, så Lisa & Elin. Dom är mysiga.

Ikväll ska jag göra lite fysik. Egentligen ganska mycket. Men vi får se om jag orkar göra något. Lucas, Peyton och de andra i Tree Hill ville hänga, ikväll också. Ska till farmor på tårta, hon fyller år. Grattis till henne säger alla då. Bravo. Visst finns det en juice(ja, Sandra, alltid lika svårt att stava ordet....) som heter bravo? Den är nog god.

Nu är det bestämt vad jag måste göra. Packa upp väskan från förra helgen och packa den pappa tar hem ikväll.


Kommentarer
Postat av: sandra

"Du kan kissa här om du vill.."

2012-02-02 @ 19:51:06
URL: http://ssandramolander.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0