bild på det så!

Imorse klev jag upp i tid. Jag gjorde gröt till frukost och inte sån där köpt, utan egen, god!
När jag kom till skolan var det dags för prov, fysikprov. Det gick okej.
På idrotten var det Skating. Det var väldigt roligt, och jobbigt. Sen blev jag sur och deprimerad.
Nu har jag långt hål, sen kort matte och konsert innan jag träffar mina söta vänner från Myrvichen för fika. NICE!


Förresten. Det är kul att få kommentarer. Men denna blogg får bara kommentarer när den inte uppdateras så.........

Kommentarer
Postat av: Wilma

Du är snygg Felicia! :)

2012-02-09 @ 17:51:33
Postat av: angelica

snygg vän jag har, puss!

2012-02-09 @ 18:46:23
URL: http://sibelius.blogg.se/
Postat av: sand

Haha.. Det brukar ju inte ens gå att kommentera på denna blogg så jag brukar inte ens försöka. Haha.

2012-02-09 @ 19:21:28
URL: http://ssandramolander.blogg.se/
Postat av: ra

2012-02-09 @ 19:21:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0