Det måste kännas i mitt hjärta på riktigt.

Idag har jag drömt mig bort. Såg lite Andra Avenyn och ville typ knappa fram numret och ringa Jonas Bane direkt. Vadå snygg?
Dog.
Sen skrev jag med Sandroo, det hjälpte inte. heheeeeee. Dog. igen.
Loggade in på facebook. Dog. Tredje gången gillt.
Nu kollar jag på OS. Lever.

Imorgon är det måndag. Det betyder frukost på jobbet. Wehå. Det bästa med måndagar. Och onsdagar, då är det också det. Heheee.
Att det är måndag just imorgon betyder också att jag ska på utflykt med moppen efter jobbet. Ska åka megalångt och äta middag hos Buskis. Haha, närå..
Ska käka med brudarna hos Moa. (<--- inte lika kul namn..........)

Men nu är det läggdags. Nerå, haha. Måste se dagens Oth först!! hehe. Huga vad jag är dryg! hahaha. Den som läste allt kan ju kommentera så gör jag något kul typ. Vad vet jag inte. haha. Tipsa!
hej dåååååå!

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha du är konstig

Svar: hihi, jag vet!
fellansss.blogg.se

2012-08-06 @ 10:41:44
URL: http://ssandramolander.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0