And think of all the stories that we could have told

Livet flyter på och jag har en liten period då jag känner mig allmänt konstig. 
Igår åkte jag till stan och myste med Lisa, Ebba, Moa och några till. Helt okej kväll.
Idag följde jag med pappa till kusinerna. Där inspekterade jag hela huset och konstaterade att jag inte varit hem till dem på över ett år, kände mig hemsk. Väldigt fint får de till det ialla fall. Följde med dem en sväng och Victoria fick prova rida en ponny, hon var hur lycklig som helst! På vägen hem ville jag köpa billigt godis men pappas behov av billigt snus var tydligen större så jag blev allt utan. Kanske lika bra med tanke på hur dåligt jag tränar. Haha! 
 
Imorgon ska jag åka till stan igen. Albin och pappa har match så här ska det hejas! Sen dumpar jag alla mina kläder i lägenheten och antingen stannar själv eller åker hem till mamma. Depends, jobbar ändå måndag och tisdag ute på landet så.. Ni antecknar va? 
 
Ja, pappas nya dator har världens bästa cam. 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

åh mac? <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Svar: yeess!
fellansss.blogg.se

2012-08-26 @ 18:14:57
URL: http://sibelius.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0