krunegård is the love of my life.

Dags för en liten uppdatering kanske?
Denna helg åkte jag hem till Persåsen och lurade med mig Erika, Lisa, Ebba och Moa.
Resan började bra. Men jag tror att vissa behöver träna på att åka buss utanför staden, eller bara sätta sig på en annan buss än sexan...............
Resan fortsatte bra. De sa att vi hamnade i en safari-bil. Det var ju taxin jag åkt varje dag i mitt hela skolliv!!
Sen gick vi uppför berget och kom fram till huset. Där låste vi in oss och sov hela helgen.
Neeeej. Igår var vi ute mest hela dagen och solade, gungade, hoppade studsmatta och grillade pinnbröd.
Jag och Erika skulle åka på Ica och handla, men moppen var inge glad så den tog oss bara ner på byn.. haha.
På kvällen hade vi Earth Hour från 20.30 tills vi gick till sängs, typ 2.00(?). Det var mys!
Idag åt vi frulle sen låg vi på köksgolvet och spelade QuizMe tills Lisas pappa hämtade dem.
Sen de åkt har jag plockat lite, duschat, spelar piano och bara tagit det lugnt. Stannar hemma ikväll och kliver upp tidigt imorgon istället för åka på mammas jobb och sen ta bussen därifrån istället.
BILDER KAN NI FÖRHOPPNINGSVIS HITTA PÅ RÄKANS BLOGG INOM KORT!
(erika, kommentera med din bloggadress. jag orkar inte fixa en länk. heeeehe)
justja. har egentligen träning typ nu, men moppen strejkade ju som sagt...

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha du har inte tänkt på att ladda batteriet? ;)

2012-04-01 @ 17:42:54
URL: http://ssandramolander.blogg.se/
Postat av: erikaaa

här är min lääääänk!

ibland åker jag 4:an faktiskt. ibland..

2012-04-03 @ 17:26:45
URL: http://dreamofparadise.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0