Amen.

Varför ska det finnas elaka celler som ska ändra sig?
Varför ska människor som inte gjort något fel få ont?
Varför ska de bli jättesjuk?
Varför ska de bli sjuk igen på nytt när de blivit frisk och har tillbaka hoppet?
Det spelar ingen roll om de är unga eller gammla, de ska inte behöva drabbas!
Det slutar ju alltid med att de försvinner.
Dessa underbara fina människor.
Så plågas de dessutom genom sin sista tid av den här jävla sjukdomen som kallas cancer!
Nu är det dags för dig Gud att ta tag i detta eftersom en mänsklig varelse inte verkar kunna besegra cancern.
Gör så att färre ska behöva genomlida sjukdomen och så att de som gör det överlever åtminstonde!

Nu tar cancern så många ifrån oss, hela tiden!
Just ikväll har jag sån himla motivation att plugga vidare massa efter gymnasiet
och hitta ett starkt och säkert botemedel mot fienden.
Jag har själv flera änglar i himlen som cancern tog ifrån mig.
Gula rosor för dig momma! ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

<3

2012-04-17 @ 22:56:02
URL: http://ssandramolander.blogg.se/
Postat av: Anonym

I know how you feeling.

kram<3

2012-04-18 @ 09:44:46
Postat av: sandra

Sv: jo, jag vet och jag har försökt men det gick inte så värst bra :p

2012-04-18 @ 16:36:29
URL: http://ssandramolander.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0