60 days

Skitveckan har börjat.
Jag hade bestämt mig för att gå till skolan imorse, det blev snöstorm.
Förbannad blev jag men gick gjorde jag!
Matten gick åt helvete.
När kommer jag ha användning av detta? Varför kommer jag inte ihåg formlerna om de är så bra?
Gick hem. DET VAR DOCK SKÖNT!
Kom hem och insåg att jag lämnat mitt färdigskrivna tal jag ska hålla imorgon på skolan.
Hur trög kan jag vara?


Nu har jag varit på ICA och även skrivit ett nytt tal.
Duktig tjej.

Nu kommer snart pojkarna och sandra hoppas jag.
image description
you made my days.

Kommentarer
Postat av: sandra

You still make my days <3

2012-04-16 @ 23:32:33
URL: http://ssandramolander.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0