you said i am the one for you

jag mår bra. alltså, jag gör inte det men ändå gör jag det. jag har härliga vänner i klassen och mitt liv flyter på.
dessutom börjar jag få lite fjärilar i magen känslor så det pirrar i hela kroppen. kärleken har slagit sig till ro i mig.
däremot vet jag inte vad som händer. jag tappar kontakten med mina gamla vänner känns det som. de är ändå de bästa personerna för mig men vi verkar glida isär, trots att jag försöker förhindra det. plus att jag är jätteorolig över att huvudvärken är tillbaka. jag tror faktiskt jag måste ringa min läkare på måndag och få börja med akupunktur eller massage hos sjukgymnasten. ååh. jag vill verkligen inte ha samma h*lvete som förra året, så nu måste jag se till att det händer något direkt!
det var tecknet från ovan om att jag lever.

Kommentarer
Postat av: Angelica Sibelius

i love you

2011-09-09 @ 15:55:52
URL: http://angelicasibelius.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0