what happend to you and me?

okej. jag har blivit stadsbo och börjat på gymnasiet. jag har träffat massa nya människor som jag tror jag kan tillbringa tre år med. det har hänt något nytt varje sekund senaste veckan så jag är helt slut i huvudet. idag har jag bakat bullar till pappa och sen beställde han hem en fin liten vän till mig. då blev jag glad. fast det var jag innan med. imorgon åker jag till ragunda och spelar fotboll och sen till stan igen.
Jag har inget internet i lägenheten så därför uppdaterar jag inte. hihi.

I think that's just another lie..

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: jag får tacka så jätte mycket för dina tips och råd, jätte gulligt av dig!

jag har ju fått tre par tabletter utskrivna nu och en ny tid hos optikern, hjälper inte de ska jag utredas igen :( har själv provat akupunktur, men märkte ingen större skillnad tyvärr, vet inte om man ska ge de fler antal gånger.. :(

tack iallafall, håll tummarna för mig! :)

2011-09-04 @ 13:28:47
URL: http://fimas.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0