Nu är jag kladdig, jag fick sås på mig

Jösses Amalia, det är ett uttryck som följt mig genom min barndom. Ska vi prata om när jag var barn? Jo, då var det så häär att jag ääälskade att äta kakor o godis. Vilket jag fortfarande gör. Jag är ju liksom fortfarande ett litet barn( jag tror det räknas som arbete att bära hem 10 kg fysikböcker, barnarbete är olagligt!!!!). Jag måste växa upp, jag blir strax tjock. Alldeles snart. Usch o fy. Nu ska jag trycka på någon fin musik och lägga mig i sängen. Sen ska jag gråta för att fysiken är jobbig o att jag har skrivit upp alla uppgifter jag försökt mig på ikväll på en lapp så läraren kan försöka få mig att fatta. Lovely feeling. Puss hej osv


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0