Ta vara på dagen, som om det vore den sista

Tjo!
Åkte hem till Sibelius efter skolan och blev bjuden på underbart god mat, tack för det! Sen gick jag och Angelica ut på promenad över typ hela stan. Stannade i en lekpark o pratade på om allt och sen tog jag bussen till macken, hämta en klänning och gick hem. Mysig kväll med min finaste Angelica <3

Nu har jag efter promenaden gjort situps och armhävningar, duschat och ätit lite. Jag provade min nya klänning som det var tänkt jag skulle ha i helgen, den är liksom lite räfflig, vilket gjorde att det ser ut som om jag har värsta valkarna vid magen.. Troligtvis blir det den klänningen men valkarna ska bort, hehe.

Imorgon kommer Moa hit och har tjejkväll. Ännu mer mys & prat! :)


Jag saknar min far nu.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0