hard work

Hårt arbete lönar sig. Mina lår ömmar bara lite, min mage är heltknasigt ond. Det är tur att det inte är skola, jag klarar inte av att garva o bara därför är pappa och victoria på värsta humöret o ska brottas i soffan. Det är sånt vi gör på helgerna i Oviken, japp! Det slutar alltid med att alla garvar så de inte får luft, eller så får någon ont eller blir sur(victoria dååå). hehe. Jo, träningsverken håller sig inte bara i lår och mage, ryggen och armarna har faktiskt problem idag. Men jag klagar inte, detta är precis vad jag ville åstakomma. Till veckan köttar vi ännu mer Mois! (tänk mo-is(is av vatten)hihi)
Nu ska jag göra hemmagjorda köttbullar till mina fina syskon.
CARPE DIEM! (det slutet satt fint! heheee)

Kommentarer
Postat av: sandra

tack för att du upptaderar igen duuu! jag hade gett upp hoppet ;)

2011-10-02 @ 11:52:03
URL: http://ssandramolander.blogg.se/
Postat av: mois

haha ja åh vad vi ska kötta! ;)

2011-10-02 @ 15:25:04
URL: http://moalinde.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0