Bus eller godis?

Hihi. Jag är så glad. Jag fick en kusin för en timme sen och jag ska ha världens bästa dag med Tarzan imorgon. Åh, vad bra det kommer bli! Vi ska gymma, sola, se föreningsfotbollen och se fotboll på tv hos vår fina vän Gustaf.

Jag saknar min familia jättemycket men på lördag tar jag bussen till mamma o träffar dem. Åh, Victoria och jag ska ha kvalitetstid!

Nu är det en hemsk film på tvn.. En man fick sina händer sönderstrimlade och som om det inte räckte så slog de in en hammare i huvudet på han, ja han dog! Fast det var inte synd om han. Han var också dum.

Som ni vet kan jag inte ladda upp bilder med bara telefonens internet, måste ansluta till nätverk.. Men tänkte ge er en bild eller två på skolan imorgon, bara för att jag är så glad. Appråpå skola så är det skolfoto imorgon, jag tänkte försöka mig på att locka håret på morgon med min dåliga plattång, får väl se hur jag kommer se ut vaa..

Sov dags! Pussar till mina fina vänner!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0