and then, you came back

Tjohej. Det funkar fortfarande inte att lägga upp bilder från telefonen, och bilderna jag har där får jag inte till datan för jag har sladden i lägenheten tror jag.. Good job!

Idag besökte jag världens sötaste Elias. Min lilla kusin, Ebbas lillebror. "Ojoj va liten han äj, och gullig, eller huuj?"
Jag ville ta med han hem och sen in till stan men nej, de ville behålla han lite längre.. Synd.
Nu har jag kollat på förra veckans One Tree Hill och tror ni jag blev mindre bebissjuk av det? sötisar!
Dags för lite fysik innan mat och veckans One Tree Hill.
Jag lever i ett lyckorus och imorgon ska  jag gymma.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0