Sixteen years ago, i met someone.

Jag har julpyntat min lägenhet idag. Ja, nästan. Gjort mysigt iaf och satt upp adventsljusstakar! Jag äskar julen, dock är jag alltid stressad runt jul och får dåligt samvete för att jag inte kan vara överallt samtidigt.

Jag har varit hos den finaste vännen man kan ha också. Hon heter Sandra om ni inte visste det. Hon är en av kanske 10 som jag känt hela livet och det finns ju en anledning till att jag fortsätter hänga med henne hela tiden, år efter år. Flera anledningar faktiskt. Hon är så bra denna tjejen. Hon är bättre än Pippi och Bamse tillsammans hon klarar allt! Hon tänker på andra hela tiden och är glad och skrattar nästan hela tiden. Vi är ganska lika skulle jag säga, fast ändå inte. Men vi passar bra ihop. Jag har alltid kul med Sandra, när vi skiljs åt går jag med ett leende på läpparna. Vi har alltid gått på samma dagis och på samma skola, klass till och med. Till i höstas. Då började vi på olika program och det var faktiskt väldigt hemskt att sluta skolan i våras och veta att nästa gång väckarklockan ringer vid 7 och jag ska på skolan, då går jag för första gången själv. Without Sandra.
Ja, det jag vill ha sagt är att jag tycker om min bästa vän så otroligt mycket och det gör ont i mig när jag vet att hon har lider, ont i sitt knä nu tex. Nu har jag talat om för mina 10 läsare som säkert allihop känner både mig och Sandra och vet allt detta att jag haft en mysig kväll med världens bästa Sandra! <3


Kommentarer
Postat av: sandra

Hihi vad du är gullig. Jag tycker om dig. Puss.<3

2011-11-24 @ 18:34:17
URL: http://ssandramolander.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0