nu är det lördag

Jag ligger i mörkret på barndomsrummet hos mamma och funderar. Det kändes vuxet att skriva så. Det är inte mitt barndomsrum, jag har haft det i ett halvår bara.
Jag har under denna kväll fixat mig jobb. Jag behöver pengar för jag sparar redan nu till ett svindyrt körkort och en annan rolig sak som ni får höra mer om en annan gång. Jag ska ialla fall jobba under jullovet. "Är hon dum i huvve?" tänker ni. Nej, jag behöver pengarna och jag trivs verkligen på Itella, där jag ska vara, så det är inte mig emot! Veckan efter jag slutat där börjar skidskolan i Gustavsbergsbacken också, där jag ska jobba troligtvis två kvällar i veckan. Sen kör Persåsen igång sin skidskola också, nu ska det tjänas pengar!!
Jag har bakat lussebullar ikväll. Kommer inte ihåg om jag skrev att jag skulle det. Igår ville jag vara 18 år och gå på O'learys ikväll, men det är bra skönt att vara liten och hemma i skogen.
Dags för att avsluta tankarna och ägna en halvtimme till AA innan jag somnar.
Jag vill hälsa till Sandra, att du är väldigt bra. Bilderna är till dig.







Kommentarer
Postat av: sandra

haha. godnatt.

2011-11-26 @ 13:07:26
Postat av: s

haha, skulle gå in på din blogg och skrev ett s för lite. och sen jag bara: eeeeeh, sådär ser inte victoria ut? eller..? hahahahaaaaaaaa.

kolla. fellanss.blogg.se

2011-11-26 @ 20:00:20

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0