I came to save you!

Jag drog ut och sprang. En bra bit på Frösön. Det var väldigt skönt, så otroligt härligt! När jag kom hem körde jag styrka och duschade. Tog en nyttig kvällsfika, fil med russin och Allbran! Igår hade jag ingenting efter skolan och var sugen på ut och springa, men tänkte att när jag väl har en ledig kväll kan jag unna mig att ligga i soffan och se på film. Sagt och gjort, hela kvällen i soffan med andra avenyn typ. Idag kände jag samma sak när jag kom hem, men jag blev typ illamående bara av tanken på att sitta inne och tjocka mig i soffan. Det var duktigt av mig tycker jag!

Har bokat in lite jobb också. Nästa lördag ska jag servera på fasters 40-årskalas och på söndagen ska jag jobba på Världscupen här i Östersund! Det blir nice!

Nu ska jag skriva ner lite tankar ang mitt tal jag ska hålla på fredag.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0