Bilplats sökes.

Jag hade en jättemysig filmkväll hos Gustaf i onsdags. Lite Catwoman och Halloween gjorde vår kväll, tillsammans med chips och godis förstås. Igår var jag till Guldbyn, Åsarna, och köpte mig en alldeles för fin jacka. Jag blev kär helt enkelt! Att det bara kosta ynka 200 kronor gjorde inte saken sämre!

Idag då, då skulle jag kliva upp klockan sex och ta 7-bussen till stan, ja, på lovet(!!!?).. Såklart vaknar jag 10 minuter innan bussen går, springer & tar en frukt och väskan, klär på mig och ser bussen åka förbi utanför gården när jag kom ut. Hade den låtit bli att vara 3 minuter tidig hade jag faktiskt hunnit., men nu ska jag inte skylla ifrån mig på bussen! Missade alltså min akupunkturtid, åker in vid tolv istället och träffar Moa ikväll.

MEN VARFÖR GÅR DET INGA BUSSAR IMORGON BARA FÖR ATT DET ÄR ALLHELGONADAGEN ELLER NÅTT!?! Någon som ska från Östersund till Oviken imorgon, lördag, och vill ta med mig? :)

Har fastnat för ett roligt mobilspel oxå..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0