We'll be together!

håhå, märkte att jag hade en blogg!
Jaaa, sist jag uppdaterade var i början på maj(?) typ. Vad har jag gjort då?
Jag har varit på klassetur till London, helt underbart. Något mer säger jag inte om det, för då grinar jag.
Jag har gått ut nian. Skönt, men lite konstigt och hemskt faktiskt.
Jag har spelat fotboll så jag vet inte vad.
Jag fick sommarjobb.
Jag miste mitt sommarjobb.
Nej, det där var trist. haha!
Sommarlovet är här & jag har planer på att ha det bästa någonsin!
Nu ska jag vara ledig två veckor. Sen är det midsommarfesten & veckan efter det ska jag, tillsammans med massa snygga brudar & boys ta hand om barnen på fotbollsskolan.
Veckan efter det kanske jag jobbar, ingen vet. Annars är jag inne i staden för att kika fotboll och dansa disco med Linn. Sen ska jag till Stockholm också. Efter det är det Yran. Grillkvällar ska vi ha. Jag ska bada en massa. Sen kommer jag flytta in i den där lägenheten jag ska få tag på innan skolan börjar, för när den börjar är jag neger & börjar mitt nya liv. :)
Helt okej om jag får säga det själv dåå. hihi.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0