It happend!

Hade huvudvärk hela dagen igår, men trotts det blev det röjj på Holmen igen. Träffade brudarna nere på Kejsarn med massa nytt folk & sen drog vi ner till Johans båt, träffade lite fler & Sandra kom. Det var inte lika mycket folk som i fredags men riktigt roligt ändå.
Vid två när det stängde umgicks jag med Jonas en bra stund, letade skjuts och han sovplats. Det slutade med att vi gick, haha.
Idag har jag träffat alla ledare för fotbollsskolan som är i veckan, kommer bli kul tror jag. Låter som det blir sol oxå!
Huvudvärken har följt mig idag också och jag åkte ändå iväg på träning, ganska oskönt då, skönt nu!
Nu ska jag ta några till värktabletter och sova, efter två tuffa nätter är det ganska välbehövligt.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Bakis? ;)

2011-06-27 @ 01:25:51
URL: http://jusef.blogg.se/
Postat av: Josefin

Bakis? ;)

2011-06-27 @ 01:26:06
URL: http://jusef.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0