Midsommarafton '11

Vid tolv drog jag iväg på affären och köpte lite småsaker till lunchen med laget.
Sen åkte jag på Kejsarvallen där alla skulle träffas. Vi var väl 10 stycken damer och tre herrar kanske, som åt, gjorde en midsommarstång, kransar, satte upp tältet och spelade brännboll.
Jag åkte hem för middag med familjen vid 4 och sen fixade jag mig och drog ner till Kejsarvallen vid nio igen. Där var det förfest kan man säga. Jag, Elin & Hansson åkte hem till Isabelle, där det var jättemycket roligt folk, trevligt att träffa lite nya! Efter en stund där så tog jag & pojkarna en liten promenad ner mot Fröjdholmen och Kejsarn igen, där vi var en stund tills jag hakade på Henke och Lukas och löste in mig.
Det blev ingen danskväll, utan lite försök att ta sig in på puben(misslyckades då vakten var mammas kusin..), prata med folk & äventyr med Elin & Maja. Väl vid puben träffade jag Tony & sen tillbringade jag kvällen med han ungefär, den stund som var kvar. Vid 2, när holmen stängde så drog jag & Erika upp till campingen där de skulle sova, själv tog jag cykeln hem för att få mig några timmars sömn innan det var dags att kliva upp & jobba.
Som ni kanske förstår har jag haft en helt underbar midsommar! Hur var er & vad gjorde ni? :)


Vår midsommarstång var betydligt finare...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0