Where have I been?

Det har blivit klen uppdatering, men det tyder bara på att jag har annat för mig, vilket är bra!
Fotbollsskolan är slut för iår, och jag ska verkligen vara med nästa år också.
Det var övernattning i torsdags, den blev lite vildare och jobbigare än vi tänkt. Jag, Sandra och Anton S var ute och vaktade och letade övernattare vid 2-3 på natten. Kl. 3 fick vi in alla & fick gå och sova. Vi somnade nog inte förrns strax innan 4, och klockan 4 fick jag springa upp igen. Sen var det otroligt svårt att sova fast jag var så trött. Det var kallt & ungarna sprang runt så huset skaka nästan..
På Fredagen var det finaler och ledartävlingar. Först och främst skulle Jenny mata mig med fil & flingor. Men hon hade ögonbindel på sig, så det blev väldigt söligt, haha!
Sen var det dags för den riktiga ledartävlingen. Jag var i samma lag som AntonO, Sofie, ErikaL & Rebecka. Först skulle Anton göra armhävningar, när han var klar skulle Sofie doppa huvudet i vattnet och leta sockerbitar i mjöl. När hon hittat dem var det dags att åka ut i kanoten. Vi slängde oss i med paddlar & flytvästar och kom snabbt iväg. Vi åkte dock baklänges, vilket gjorde att det gick sakta. Vi skulle ta oss till andra sidan för att hämta ett grässtrå och en kotte. Vi blev sist när vi närmade oss så Anton fick hoppa ur och välta de andra samt hämta sakerna. När han tog sats och hoppade kan man ju förstå vad som hände.. Ja, vi vickade. SVINKALLT! Tjejerna drog sig mot de andra kanoterna för att förstöra för dem och vicka dem. Men de fick skjuts istället. Jag fick gå/simma med vår vattenfyllda kanot in till land. När jag kom in så var vi sist och hade förlorat. Då kom straffet, vi fick stå på bryggan och välja ett barn som fick putta i oss.. Skönt!

Nu ska jag träffa min nya tremänning. Puss hej!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0