uppdatera fifan.

Jo hej, jag har ju en blogg ja!
Dagarna går, sist jag skrev något var för en vecka sen.. kulblogg.nu -som en håkan hade sagt!
Jag jobbar ialla fall för fullt. På mornarna kliver jag oftast upp vid fyra(ja, 04.00..) och åker till Kövra skola för att städa. Städar dagis & skola, åker hem för att käka lite extra frukost (man blir riktigt hungrig av att städa!!!) och vidare till Hackås där jag jobbar mellan halv nio och halv fem på Itella.

Helgen som gick bestod också av jobb, då jag var anställd av Wikners och rensade ogräs & lade stenplattor hos min granne. Sjukt jobbigt men det var fint väder ialla fall. Har en snygg bränna av sporttoppen på ryggen som just gått från röd till brun. Det jobbet var ju inte särskillt kul, men som sagt, fint väder och musik i öronen så gick det bra. Pengarna från Wikners ska gå till min Yranbiljett har jag bestämt.
Ja, städjobbet är inte heller det roligaste, men pengarna kommer ju sitta fint sen!
På Itella är det hur kul som helst! Jag preppar fakturor och har verrat någon gång också. Alltså, det är vissa företag som skickar sina fakturor till oss och vi sorterar dem(preppar), skickar till skannern och på datorn kontrollerar(verrar) vi dem innan vi skickar tillbaka dem så företaget lätt kan betala sina fakturor.
Det låter inte särskillt kul men jag har jätteroliga arbetskompisar som gör dagarna bra! Sen kan vi få konstiga brev eller medelanden med fakturorna som vi  garvar ihjäl oss åt, typ.
Imorgon är jag ialla fall ledig ifrån Itella, då ska jag städa sen åker jag & mamma till lägenheten och möblerar lite.
Det blir så himla bra när jag ska flytta dit! :D
Jag som lovade Wilma att försöka hinna skriva lite grann, det blev en bok..




Kommentarer
Postat av: wilma

haha, tack felicia för att du äntligen uppdatera! lova att de inte tar en vecka till tills nästa gång bara ;)

2011-07-13 @ 23:57:55
URL: http://wilmamarialarsson.blogg.se/
Postat av: Angelica Sibelius

jag älskar dig

2011-07-14 @ 17:28:55
URL: http://angelicasibelius.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0