that's the way i like it

Tänkte åke till stan och fixa lite idag, men det var så fint väder så jag hade inte någon lust med det!
Imorgon åker jag till staden och lägenheten på morgon, sen tar jag en sväng till karusellerna med syster och på eftermiddagen någon gång träffar jag Angelica för att börja vår helg tillsammans, vilken kommer bli helt grymt bra! Hon och jag, 3 dagar och 3 kvällar ♥
Jag sover hos henne torsdag och fredag till att börja med, sen kanske jag tar en natt i lägenheten på lördagen.
Ja, som sagt kommer jag åka till stan imorgon och stanna där till söndag. Jag tänker inte bry mig om att uppdatera. Jag ska leva livet och passa på att vara ung & dum när jag kan, typ.
jag älskar dig bruden!

Kommentarer
Postat av: Angelica

åh så kul vi kommer att ha! bara vi två tre hela dagar, underbart!

I love you! <3

2011-07-27 @ 19:25:17
URL: http://angelicasibelius.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej nu har ja kommenterat.

2011-07-31 @ 19:38:38
URL: http://ssandramolander.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0