hey, i don't have to be anyone other than me!

hihi, dagarna bara rusar fram!
Gjorde sista dagen på Itella & Kövra Byskola idag. Skolan är jag glad för, tråkjobb!
Itella hoppas jag att de ringer in mig något mer, vilket de troligtvis kommer, ganska mycket, för det är så kul!
Jag kommer ialla fall sakna de knäppa arbetskompisarna jag har haft, alla skrattattacker åt fakturor och låtar på radion och luncherna i solen med en massa prat. hihi.
Sista dagen toppade jag med en försovning ialla fall, jobbade över istället, fast chefen inte tyckte jag skulle det.
Ikväll har jag packat, åkt moppe med Albin och packat lite till. Imorgonbitti åker jag till Stockholm och farbror. Bor i hans lägenhet till på tisdag, sen drar jag mig ut mot skärgården och myser lite till. Skönt att komma ifrån allt!
Aa, med det kan jag säga att jag troligtvis inte kommer skriva något. Hur ska jag hinna det när jag knappt hinner när jag är hemma? ;)
Ni får en bild på mig från förra julen, så här mitt i sommaren.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det såg inte så ljust ut just då, men jo jag kanske ska det ändå nu. Annars dör jag..

2011-07-17 @ 19:42:17
URL: http://jusef.blogg.se/
Postat av: wilma

haha, vad duktig du är & försover dej felicia ;)

2011-07-17 @ 21:55:28
URL: http://wilmamarialarsson.blogg.se/
Postat av: wilma

Uppdatera Feliciaaa! :)

2011-07-19 @ 22:11:28
URL: http://wilmamarialarsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0