femte juli

tolv år. tolv långa år har gått sen jag träffade dig.
sist jag såg dig låg du där i sängen, så otroligt gullig och jag gav dig några godisar ur min lördagspåse.
hatet mot monstret som tog dig ifrån mig är obeskrivligt. det monstret ska bort, ingen mer ska behöva drabbas.
tiden har varit svår, tung och ledsam. vi hade inte mycket tid tillsammans, men det lilla vi hade gjorde vi något bra av. jag har alla fotografier att titta på och då kommer minnena tillbaka.
när vi åkte på bibblan för att låna böcker. vi åkte pulka på vägen utanför lagår'n.
när vi åkte ner på isen och grillade. du kom och var barnvakt till mig. vi åkte och handlade. vi gjorde allt tillsammans och när du försvann blev jag kvar, ensam.
jag hoppas verkligen du har det bra där du är nu och att jag får leva med dig när jag har gjort mitt här nere.
Det är inte den gamla goda tiden jag saknar, det är min gamla goa momma som jag älskar!

dina favoriter  ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0